8.5.2015

Kiitollinen + kysymys

Viime kuukaudet ovat kohdelleet minua hyvin. Kirjoitan yleensä vain silloin, kun menee huonosti, joten inspiraatio on ollut vähäistä. Vähän tunnen syyllisyyttä, kun en ole kirjoittanut aikoihin.

Viime aikoina on ollut paljonkin stressinaihetta, mutta kaikki on onnistunut hyvin ja kääntynyt parhain päin, kiitos Isälle siitä. Toivon, että jatkossakin elämä kohtelee minua yhtä hyvin.

[lähde]
Minulla olisi vielä kysymys. Tosiaan kun minun kohdallani tämä kirjoittaminen vähän takkuaa välillä, pitäisittekö siitä, että minä julkaisisin välillä jotain maallisempia tekstejä? Ajatuksia jostain muustakin kuin uskosta, vaikka välillä ihan arkisista asioista kuten leivonnasta tai käsitöistä? Meillä on täällä monta kirjoittajaa, jotka kirjoittavat uskonasioista, ja itsekin jatkossa niistä kirjoittaisin, mutta että saataisiin enemmän sisältöä blogiin, olisiko aivan järkyttävää että välillä julkaisisin jotain kevyempää? Hyvässä Hengessä, kuitenkin. :) Ajatuksia?

1 kommentti:

  1. Maalliset jutut ois just kivoja! Tai siis on tää kiva nytkin mut monipuolisuus ei ikinä oo pahasta :) Siu!

    VastaaPoista